همشهری آنلاین: تاتر عروسکی طنز مقابله به مثل خانم و آقای تویت به نویسندگی رولد دال و کارگردانی اکرم ابوالمعالی از ۲۲ مرداد تا ۵ شهریور ساعت ۱۹ در سالن کوچک تالار هنر اصفهان به صحنه می‌رود.

تاتر عروسکی طنز مقابله به مثل خانم و آقای تویت در تالار هنر اصفهان به صحنه می‌رود

به گزارش روابط عمومي تالار هنر، محمد رضا رهبري گفت: داستان این نمایش به جدال دیرینه خانم و آقای توییت مي‌پردازد. نقشه و توطعه های نها پایانی ندارد تا این که.....

وي ادامه داد: این نمایش تلفیقی است از سه تکنیک عروسکی ماريونت, تاپ تیبل و سايه اي است . نمایشنامه در فضایی طنز روایت میشود ومضمون آن در مذمت جنگ بوده و مخاطبان این نمایش گروه سنی نوجوان و خانواده است.

رهبري ادامه داد: افتتاحيه اين نمايش همراه با برنامه زنگ تاتر و قرائت پيام استاد بهروز غريب پور با حضور نماينده ايشان و جمعي از هنرمندان و پيشكسوتان تاتر ساعت 18 روز جمعه 22 مرداد افتتاح مي‌شود.

عوامل شامل

  • بازيگر نمايش: علي اعتمادي
  • بازي دهندگان عروسك: مريم پناه نجات، مينا پناه نجات ، محمد جواد نجاتي، نيلوفر منصوري، سارا اشتياقي صداپيشگان مريم پناه نجات، محمد جواد نجاتي
  • طراح عروسك: مينا پناه نجات؛ ساخت عروسك احمد پناه نجات، مينا پناه نجات
  • موسيقي: حسين احمدجو

علاقمندان جهت تماشاي اين نمايش و رزرو بليط مي‌توانند به تالار هنر واقع در ميدان لاله مراجعه و يا با شماره هاي 35660881-2 تماس حاصل فرمايند.

کد خبر 343338

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha